Înainte cu două etape de sfârşitul actualei ediţii de campionat, piloţii sunt implicaţi într-o confruntare extrem de interesantă la nivelul majorităţii clasamentelor, astfel că spectacolul de la Trofeul Câmpulung Muscel 2014, din perioada 20- 21 septembrie, se anunţă a fi unul de cel mai înalt nivel.
La Grupa N, diferenţa de numai 5 puncte între Adrian Ionescu şi Marco Tempestini, liderul echipei Napoca Rally Academy, anunţă un duel extrem de interesant. La grupa H, Ovidiu Zaberca, cu o zestre de 105 puncte, deşi pare scăpat în câştigător, poate avea surprize de la cei care îşi dispută locul secund, candidatura fiind una extrem de strânsă şi avându-i ca protagonişti pe Paul Andronic – 77 puncte, Horaţiu Ionescu Cristea -76 puncte, Armando Battocchi – 74 puncte şi nu în ultimul rând Lucian Răduţ – 64 puncte.
Nici clasamentul general nu este definitivat, diferenţa de 20 de puncte dintre liderul Lucien Hora (foto) şi coechipierul său de la ACM Reşiţa, Ovidiu Zaberca, putând să fie suprimată sau dimpotrivă să îl ducă pe primul în postura de campion naţional.
La Grupa N, diferenţa de numai 5 puncte între Adrian Ionescu şi Marco Tempestini, liderul echipei Napoca Rally Academy, anunţă un duel extrem de interesant. La grupa H, Ovidiu Zaberca, cu o zestre de 105 puncte, deşi pare scăpat în câştigător, poate avea surprize de la cei care îşi dispută locul secund, candidatura fiind una extrem de strânsă şi avându-i ca protagonişti pe Paul Andronic – 77 puncte, Horaţiu Ionescu Cristea -76 puncte, Armando Battocchi – 74 puncte şi nu în ultimul rând Lucian Răduţ – 64 puncte.
Nici clasamentul general nu este definitivat, diferenţa de 20 de puncte dintre liderul Lucien Hora (foto) şi coechipierul său de la ACM Reşiţa, Ovidiu Zaberca, putând să fie suprimată sau dimpotrivă să îl ducă pe primul în postura de campion naţional.
Aşadar se anunţă prestaţii ale piloţilor la limită pe traseul Lereşti- Voina, motiv de bucurie pentru cei care vor fi prezenţi la aceast spectacol sportiv.
Bătrânele doamne…sprintene!!!
Una dintre atracţiile competiţiei va fi reprezentantă de grupa maşinilor istorice, acolo unde printre concurenţi se numără: Panagiotis Ladopoulos – Ford Escort, Ghigea Cătălin – MG C GT, Bortica Adrian – BMW 1602, dar şi Dorin Alexandrescu pe o DACIA 1300, lista de înscrieri putându-se completa şi cu alţi piloţi până joi seara. (comunicat de presă)