Lucian Raduţ este câştigătorul Trofeului Campulung Muscel

foto podium grup foto podium grup
foto podium grup

Profitând şi de vremea excelentă, mii de spectatori au luat cu asalt, sâmbătă şi duminică, traseul de la Lereşti – Voina pentru a urmări etapa a VI-a de Campionatul Naţional de Viteză în Coastă. În organizare Clubului Sportiv “Bhroters Motor Sport”, la start au fost 58 de maşini. Emoţii la start pentru fiecare pilot, emoţii şi pe traseu pentru susţinătorii acestora.
VEZI VIDEO  – reportaj Muscel TV

Trofeul Câmpulung Muscel, penultima etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă 2015, a oferit un adevărat show automobilistic. Un traseu cu o lungime de 3 km, desfășurat in localitatea Lerești, pe sectorul de drum Câmpulung – Voina (DJ734) a atras nu mai puțin de 58 de concurenți la start.

Lucian Radut a câștigat Trofeul Câmpulung Muscel. La comenzile unui Mitsubishi Lancer Evo VIII, pilotul bucureștean a dominat ambele manșe de concurs (2:57.689). Al doilea loc pe podiumul clasamentului Open i-a revenit lui Paul Andronic (Mitsubishi Lancer EVO IX). Paul a fost cel mai rapid pilot al grupei H în antrenamentele cronometrate. Răduț a fost mai rapid decât Andronic pe ambele urcări ale concursului, diferența cumulată dintre cei doi fiind de aproape două secunde și jumătate. Ultima poziție pe podiumul clasamentului Open a obținut-o Andrei Dumitrescu la comenzile unui monopost Tatuss, care a încheiat în fața lui Costi Stratnic (BMW 135d), Șerban Andrei (Skoda Fabia) și a lui Dan Prepeliță (Audi RS4).

Ion Nicolae (Mitsubishi Lancer Evo VIII) a câștigat grupa N, devansându-i pe Alexandru Mitroi (Mitsubishi Lancer Evo X) cu o jumătate de secundă și pe Raul Szene (Mitsubishi Lancer Evo IX) cu aproape o secundă si jumătate. Cel mai rapid pilot al grupei N din antrenamentele cronometrate a fost Alexandru Mitroi, devansându-l pe Ion Nicolae cu mai puțin de o secundă.

Grupa A a fost dominată de Adi Sotingeanu (Subaru Impreza GC8), fiind mai rapid cu 1.2 secunde decât Bogdan Ungureanu (Mitsubishi Lancer Evo IX) și cu 1.35 secunde de Radu Ortelecan (Mitsubishi Lancer Evo VI).

Clasamentul mașinilor cu două roți motrice este condus de Andrei Șerban (Skoda Fabia), urmat de Alex Mirea (Honda Civic EP3) și Claudiu Ciucă (Renaul Megane), iar în clasamentul mașinilor cu doua roți motrice cu peste 3000 de cmc, se impune Costi Stratnic (BMW 135d), urmat de Florin Voicu (Ferrari 430 Challenge).

Întrecerea automonilistică de la Câmpulung Muscel a avut pe lista de înscrieri și câteva bijuterii clasice. Alfa Romeo Alfetta GTV pilotată de Cătălin Cedric Ghigea a fost cea mai rapidă „istorică”, pilotul bucureștean devenind campionul grupei I2 înainte de ultima etapă. Dorin Alexandrescu (VW Golf GTI) a terminat pe doi, iar Costin Gănescu (Fiat X1/9) pe trei în această categorie. Singurul concurent înscris în grupa I1 a fost Gunther Graef, la bordul unui BMW 1602.

Parteneri ai evenimentului: SILDVB, Primăria Comunei Lereşti, Nurvil-Audi, Pasteur Caroseria, M- Carbon Parts, Pentarom, DJTS Argeş, Kilicom, Magic Safe Security!

Următoarea etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop este programată să se desfășoare la Brașov în perioadă 3-4 octombrie. Mai multe detalii despre evenimentul automobilistic desfășurat pe Drumul Poienii găsiți pe pagina de facebook Marele Premiu al Orașului Brașov.

preluare www.autorally.ro (autor Cristi Andrei)

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use